Krimhild

Alla inlägg den 18 oktober 2011

Av Malin Hjalmarsson - 18 oktober 2011 12:10

Igår var Daniel och jag på ännu en tv-inspelning: Extra!Extra!

Programmet består av en programmledare (minns inte vad han hette) och två paneler som i sin tur vardera består av två komiker och en kändis. Jag kände bara igen Felix Herngren och Rickard Olsson. Men shit vad rolig Felix Herngren var! Jag hade aldrig kunnat tro att någon kunde vara så rolig helt utan manus. På Partaj-inspelningen var man tvungen att låtsasskratta men igår behövde man inte låtsas. Programledaren och publikuppvärmaren var också roliga (de andra ockå men dessa tre lite extra). Jag har ingen aning om hur programmet kommer att bli eller om det kommer vara lika kul efter all klippning men inspelningen var grymt kul! Daniel och jag skrattade hela vägen till tunnelbanan efteråt =)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är 26 år och arbetar som översättare. Jag har mina rötter i Västervik, Småland men bor just nu i Järfälla norr om Stockholm.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Har du läst Sagan om Drakens Återkomst?
 Ja, hela serien.
 Ja, en del av dem.
 Nej, men jag skulle vilja.
 Nej, den är på tok för lång.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards