Krimhild

Alla inlägg under februari 2009

Av Malin Hjalmarsson - 7 februari 2009 10:30

Vi har klarat GoW2! Dessutom börjat om på en svårare nivå.
Hur som helst, det var jätteroligt, rörande på vissa ställen ( okej ETT ställe), och flera roliga vapen och färdmetoder =)
Det känns ju helt uppenbart att det kommer ett tredje spel nånstans i framtiden och det ser jag fram emot. Gears of War är en spelserie som inte behöver en nämnvärd story. I andra spel kan man klaga på en dålig story men i Gears of War klarar man sig bra ändå =)

Av Malin Hjalmarsson - 7 februari 2009 10:30

Vi har införskaffat det dyra spelet Rock Band till 360.
Jag ångrar det inte, än så länge iaf. Det är ju superkul! Mitt gebit har blivit sjungande och trummande. Gitarren gillar inte mig så vi håller oss borta från varandra.
Jag måste dock klaga på att när man sjunger så registreras tonerna lite märkligt ibland. När man sjunger med högre ton sjunker det på skalan och tvärtom =/ Men det gäller bara vissa låtar, där man tror att man ska sjunga med mörk röst eftersom originalet låter så, men egentligen ska man sjunga med normal röst. Lite knepigt ibland.

Av Malin Hjalmarsson - 7 februari 2009 10:30

Det var ett tag sen jag klarade Braid men har inte orkat skriva om det förrän nu.
Ja, vad kan man säga? Ett jätteroligt spel helt klart. Vackert och mystiskt för att inte tala om klurigt. Men årets spel? Nja...
Dels var det ju så väldans kort och dels fattade jag aldrig storyn riktigt, men det kanske bara var jag...

Av Malin Hjalmarsson - 7 februari 2009 10:15

How I Met Your Mother, en serie jag blivit lite smått beroende av. Framförallt är det kul att alla hemsidor de nämner i serien finns på riktigt.
Tex Barneys bloggBarneys videocv och Ted Mosby is a jerk. För att inte tala om Robin Sparkles videos på youtube =D Let's go to the Mall och Sandcastles In The Sand

Jag vågar tom drista mig till att säga att HIMYM är bättre än Vänner. Eller, ja, samma liga iaf. Det kan ju vara för att jag inte sett alla avsnitt av HIMYM ett par gånger som man har av Vänner vid det här laget. Men Vänner fick mig aldrig att gråta och det har faktiskt HIMYM och det trodde jag aldrig att en komediserie skulle lyckas med.

TV

Presentation


Jag är 26 år och arbetar som översättare. Jag har mina rötter i Västervik, Småland men bor just nu i Järfälla norr om Stockholm.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Har du läst Sagan om Drakens Återkomst?
 Ja, hela serien.
 Ja, en del av dem.
 Nej, men jag skulle vilja.
 Nej, den är på tok för lång.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards